maandag 28 juli 2008

Over het heilzame bloggen

Sinds ik aan het bloggen ben, zit ik beter in m’n vel. Ik kan het u aanraden: begin een weblog. Het werkt zuiverend, reinigend en voor uw geestelijke volksgezondheid is er nauwelijks iets heilzamers te bedenken. Ergert u zich telkens weer kapot wanneer u bij een bezoek aan het ziekenhuis in de rij moet gaan staan om parkeergeld te betalen? Bent u ook van mening dat honden die groter zijn dan een kat verboden zouden moeten worden? Of vindt u het bezopen dat de gemeente die grijze kliko maar één keer per twee weken komt ophalen, terwijl het buiten hoogzomer is? Blóg! Schrijf het van u af en u bent het kwijt. Volgens recent onderzoek zijn er momenteel 9.432.000 Nederlanders met een weblog. U hoeft dus niet bang te zijn dat iemand uw zure oprispingen ooit leest. Kijk me aan en zeg ’t me na: “Ja, ik blog, want ik ben ’t waard.”

Geen opmerkingen: